Публічний договір (Договір публічної оферти) про надання послуг із вивчення іноземної мови
Фізична особа-підприємець Мартин Іван Іванович та Мартин Петро Іванович, (надалі - Виконавець) що діють від імені та в інтересах Мережі шкіл іноземних мов «Lingo Education» та будь-яка фізична особа, яка своїми діями виявила намір приєднатися до цього Договору (надалі - Замовник), іменуються разом як “Сторони” та окремо як “Сторона” керуючись ст. 633 ст. 641 Цивільного кодексу  України, уклали цей Договір (оферта) про надання послуг із вивчення іноземної мови (надалі - Договір) на наступних умовах: 
1.Загальні положення
1.1. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною правоздатністю та дієздатністю, а також усіма правами і повноваженнями, достатніми для укладення та виконання  Договору.
1.2. Послуги надаються мережею шкіл іноземних мов Lingo Education;
1.3. Чинна редакція Договору завжди розміщена на офіційному веб - сайті https://www.mylingo.com.ua/ і в обов’язковому порядку надається для ознайомлення Замовнику послуг до моменту здійснення ним акцепту умов договору.
2.Термінологія
2.1. Замовник послуг із вивчення іноземної мови – фізична особа, що досягла 18-річного віку, яка має повну цивільну дієздатність, яка є батьком, матір’ю та/або іншим законним представником Одержувача послуг, який буде отримувати послуг із вивчення іноземної мови відповідно до обраного ним переліку.
2.2. Одержувач послуг із вивчення іноземної мови – фізична особа будь-якого віку та статі (діти, підлітки), для задоволення потреб яких надаються послуги із вивчення іноземної мови.
2.3. Виконавець – Фізична особа-підприємець Мартин Іван Іванович та Мережа шкіл іноземних мов «Lingo Education», надає послуги визначені даним Договором.
2.4. Публічна оферта – пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній особі у відповідності зі статтею 633 Цивільного кодексу України, спрямована невизначеному колу осіб укласти з ним Договір про надання послуги на умовах, що містяться в публічній оферті.
2.5. Акцепт – повна і безумовна згода Замовника на укладення даного Договору.
3. Предмет договору
3.1. Надання послуг, пов’язаних з підвищенням рівня володіння іноземною мовою, в порядку та на умовах, визначених Договором.  
4. Характеристика послуг
4.1. Виконавець відповідно до умов Договору надає Замовнику платні послуги щодо підвищення рівня володіння іноземною мовою (надалі - Послуги), а Замовник приймає їх виконання та оплачує їх вартість.
4.2. Послуги з вивчення іноземної мови надаються Замовнику чи Одержувачу на занятті в групі, або індивідуально за формою навчання як офлайн, у приміщенні Виконавця, так і онлайн з використанням засобів зв’язку zoom, skype, або іншими подібними засобами.
4.3. Форма навчання погоджується Сторонами усно, або засобами електронного зв’язку.
5. Права та обов’язки сторін
5.1. Обов’язки Виконавця:
5.1.1. Якісно та в повному обсязі надавати Послуги, пов’язані з підвищенням рівня володіння іноземною мовою, в порядку та на умовах, визначених Договором.
5.1.2. Надавати роз’яснення з питань, що виникають у Замовника в процесі навчання.
5.1.3. Забезпечити захист персональних даних, отриманих від Замовника.
5.1.4. Завчасно попереджати Замовника про перенесення заняття. Виконавець не несе відповідальності за несвоєчасне попередження у випадку, якщо Замовником було надано неактуальні контактні дані.
5.1.5. Після успішного проходження Замовником чи Одержувачем підсумкового контролю та відсутністю у Замовника фінансових заборгованостей видати відповідний сертифікат про проходження навчання у школі іноземних мов Lingo Education.

5.2. Права Виконавця:
5.2.1. Отримувати від Замовника необхідну інформацію у тому числі персональну.
5.2.2. Зберігати та обробляти персональні дані відповідно до норм чинного законодавства України.
5.2.3. Призупинити надання Послуг Замовнику при несвоєчасному виконанні фінансових зобов’язань перед Виконавцем.
5.2.4. В силу непередбачуваних обставин (неможливість викладача провести заняття у зв’язку із тимчасовою непрацездатністю, або інших форс-мажорних обставин), Виконавець має право перенести заняття на іншу дату попередньо узгодивши її із Замовником.
5.2.5. Виконавець Послуг під час навчального процесу лишає за собою право заміни групи або викладача завчасно попередивши Замовника.
5.2.6. На свій розсуд забезпечувати Замовника та Одержувача Послуг під час навчання навчальними та інформаційними онлайн - матеріалами (відео, текстові, тощо).5.2.7. Призупинити, або припинити надання Послуг у разі порушення Замовником або Одержувачем правил відвідування занять, або громадського порядку.
5.2.8. Створювати нові програми навчання та вносити зміни у вже існуючі на свій розсуд, враховуючи відгуки та побажання Замовника.

5.3. Обов’язки Одержувача чи Замовника:
5.3.1. У повному обсязі й у терміни, визначені Договором, вносити оплату за Послуги, що надаються.
5.3.2. Дотримуватись загальноприйнятих норм моралі та поведінки. Бути взаємоввічливими із викладачами та студентами.
5.3.3. Відвідувати заняття відповідно до погодженого графіку.            
5.3.4. Не порушувати майнових, авторських та особистих немайнових прав  Виконавця.
5.3.5. Не копіювати та не розповсюджувати без письмової згоди Виконавця  будь -яку  інформацію  отриману в процесі  виконання Договору.          
5.3.6. Замовник чи Одержувач без відома Виконавця не передає свої права за Договором третій  стороні.

5.4. Права Одержувача чи Замовника:
5.4.1. Користуватись Послугами в обсязі та на умовах відповідно до Договору протягом всього терміну їх надання.
5.4.2. Отримувати повну та достовірну інформацію про обсяг надання Послуг;
5.4.3. За попередньою згодою Виконавця завчасно, а саме не пізніше 2 години до початку запланованого заняття, переносити урок у разі настання непередбачуваних обставин;
5.4.4. Ознайомлюватись з навчальною програмою.
5.4.5. Шляхом переговорів із Виконавцем та попереднім його погодженням заморожувати навчання у разі настання непередбачуваних обставин не більше ніж на 2 місяці.
5.4.6. Замовник має право подати письмову заяву до Виконавця для повернення коштів, які були помилково сплачені. Заява повинна містити достатньо інформації для того, щоб ідентифікувати конкретну оплату чи транзакцію. Виконавець має 1 (один) календарний місяць на розгляд такого запиту після його отримання. Про результати розгляду заяви щодо повернення коштів Виконавець повідомляє в письмовому порядку Замовника. У разі задоволення вимог заяви Замовника, кошти повертаються протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту прийняття рішення.
5.4.7. Отримати відповідний сертифікат, який надається Виконавцем Замовнику та або  Одержувачу за умови проходження підсумкового контролю та відсутністю фінансових заборгованостей.
6. Вартість послуг та умови оплати. Акцепт Оферти
6.1. Акцептування Договору:
6.1.1. Підтвердженням повного та безумовного акцептування публічної оферти є внесення Замовником плати за Послуги,  що свідчить про прийняття ним публічної оферти.
6.1.2. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту оплати Замовником за Послуги, що свідчить про згоду дотримуватися умов Договору.
6.1.3. Укладаючи Договір, Замовник автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень Договору, тарифів та всіх додатків, що є невід’ємною складовою частиною Договору.
6.2. Загальна вартість послуг визначається індивідуально та залежить від обраного формату та тарифу навчання, що оформляється протоколом узгодження вартості на виконання платних послуг із вивчення іноземної мови.
6.3. Загальна вартість послуг не може бути змінена Сторонами протягом усього терміну навчання.
6.4. Замовник має можливість внести суму завдатку, який є гарантією виконання умов цього Договору.
6.5. У випадку порушення Замовником зобов'язань згідно з умовами цього Договору, сума завдатку, сплачена Замовником, не підлягає поверненню.
6.6. Кошти, сплачені Замовником, повертаються йому в повному обсязі у випадку відмови Виконавця здійснювати надання послуг з підвищення рівня володіння іноземною мовою.
6.7. У разі зміни студентом курсу на дорожчий, студент повинен доплатити різницю. У разі зміни курсу на дешевший, різниця коштів не компенсується і не заморожується.
6.8. За домовленістю Сторін надання Послуг може здійснюватись на умовах попередньої оплати, що становить не менше 50% вартості від вибраного курсу. Другу частину вартості курсу Замовник оплачує не пізніше як через 30 (тридцять) календарних днів після попередньої оплати.
6.9. Замовник розуміє і погоджується, що вартість Послуг Виконавця не включає в себе оплату послуг третіх осіб (платіжних агентів, таких як банки, оператори стільникового зв’язку, оператори зв’язку…). Вартість послуг третіх осіб сплачується Замовником самостійно.
6.10. Оплата послуг вважається дійсною після надсилання, або пред’явлення Замовником підтверджуючого документа.  
6.11. У разі пропуску занять Замовником кошти за такі заняття не повертаються.
7. Відповідальність сторін
7.1. За порушення умов Договору Сторони несуть відповідальність у відповідності до норм  чинного законодавства України та умов Договору.  
7.2. Порушенням Договору є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з  порушенням умов, визначених змістом Договору.
7.3. Виконавець не несе відповідальності за неналежне виконання або невиконання умов Договору у випадку, якщо Замовник не забезпечив надання інформації та документів, необхідних для надання Послуг, або у разі надання інформації та документів у неповному обсязі чи надання  суперечливої і/або недостовірної інформації та/або документів.
8. Порядок вирішення спорів
8.1. У разі виникнення спорів при виконанні Сторонами цього Договору Сторони будуть вживати  всіх заходів для їх вирішення шляхом переговорів. У випадку неможливості їх врегулювання шляхом переговорів зацікавлена Сторона звертається до суду відповідної юрисдикції відповідно до норм, передбачених чинним законодавством України.
9. Термін дії Договору та порядок розірвання Договору
9.1. Договір набирає чинності з моменту його опублікування та діє до моменту виконання Сторонами взятих на себе зобов’язань.
9.2. Договір вважається укладеним між сторонами з моменту акцепту оферти.
9.3. Договір може бути припинений (розірваний) Замовнику сплачених коштів (Авансових платежів) у випадках якщо:
Замовник та/або Одержувач порушує умови Договору;
– Прострочення оплати Замовником платежів у розмірах та у строки, передбачених Договором.
9.4. Договір може бути достроково розірвано за домовленістю Сторін або за рішенням суду.
10. Обставини непереборної сили (форс-мажор)
10.1. Сторони звільняються від відповідальності за повне або часткове невиконання     зобов’язань,  якщо це невиконання викликане обставинами, що не залежать від волі Сторін, таких як: стихійні  лиха, пожежі, повені, страйки, інші обставини, що унеможливлює   виконання умов  Договору (далі Форс-мажор).
10.2. Форс-мажор застосовується, і Сторона, для якої він настав звільняється від відповідальності  за порушення умов Договору.
10.3. Сторона, для якої наступив Форс-мажор, зобов’язується негайно повідомити іншу  Сторону.
10.4. Сторони мають право переносити заняття, видозмінити свої обов'язки за Договором у випадку настання Форс-мажору, що зробив неможливим належне виконання  Виконавцем  або Замовником своїх зобов'язань.
10.5. З моменту отримання такого повідомлення іншою стороною виконання умов Договору припиняється на весь період дії Форс-мажору. 10.6. Виникнення зазначених обставин не є підставою для відмови Замовника від оплати Послуг, надані до їх виникнення та відмови Виконавця від надання Послуг відповідно до проведеної Замовником оплати.
11. Інші умови договору
11.1. Виконавець може залучати третіх осіб до виконання своїх обов’язків за цим Договором.
11.2.Графік індивідуального формату узгоджується індивідуально з Замовником чи Одержувачем, графік проведення групових занять узгоджується за колективною більшістю.
11.3. У випадку, якщо Замовник не заперечує відео- та фотозйомку, Виконавець залишає за собою право проводити відео-, фото- зйомку навчального та розважального процесу за участю Замовника чи Одержувача Послуг та використовувати відзнятий матеріал в рекламних компаніях, соціальних мережах та на власному сайті в межах, що не порушують чинне законодавство України та загальноприйняті соціальні норми.
11.4. Виконавець не несе відповідальності за особисті речі Замовника та Одержувача Послуг і не несе відповідальності за Одержувача Послуг за межами навчальної аудиторії, а також до та після закінчення її заняття чи програми.
11.5. Виконавець має право вносити зміни й доповнення до Договору шляхом розміщення редакції Договору на своїй сторінці в мережі Інтернет з обов’язковим повідомленням про це Замовника, якщо на момент внесення таких змін та доповнень Договір вже акцептовано  Замовником.
11.6. Всі додатки, зміни та доповнення до цього Договору становлять його невід’ємну частину.
11.7. Замовник надає свою згоду на обробку своїх персональних даних, а також надає право на включення своїх персональних даних до бази студентів шляхом укладення цього Договору.
12. Реквізити сторони
Виконавець
ФОП Мартин Іван Іванович
ІПН 3566912594  
р/р UA683052990000026004021025922
Тел. 38 067 343 03 01
email: lingoo.education@gmail.com
___________________Іван МАРТИН
ФОП Мартин Петро Іванович
ІПН 3666608656  
р/р UA543052990000026007031032883
Тел. 38 095 949 32 93
email: lingoo.education@gmail.com
___________________Петро МАРТИН